joi, 19 martie 2009

E de cacat...

E de cacat toata faza cu bloggu asta...1) Mi-e prea lene sa postez la intervale relativ scurte, si oricum mi se pare ca nu se intampla nimic si nimic nu merita mentzionat 2) Cu trecerea timpului sunt tot mai indiferent in legatura cu absolut tot ce se intampla in lume , deaia nu am motivatie sa scriu 3)Singurul motiv pentru care as putea sa scriu si sa fiu impacat ar fi sa o fac pentru amuzamentul vostru...si aici intervine problema..."voi" inseamna practic nimeni...eu nu pot sa scriu cu umorul ala de cacat care-l am fara sa jignesc, si daca scriu si-mi pun linku sus acolo la statusu de yahoo, aaaa pai e gata nene, orice pizda care este pana acuma in raza pulii mele ar fi absolut indignata de faptul ca eu sunt asa o persoana de tot cacatu cu o gura asa spurcata incat si mana mea dreapta ar refuza sa-mi atinga pula, si as ramane nefutut pe vecie, adica pana-n facultate...oricum nu ca acuma as fute dar totusi...Excluzand publicitatea gen "Sunt o persoana profunda cu un dezvoltat simt artistic...click my link" sunt un zero barat printre internautzi.Deci e cam de cacat blogu asta si scriu in el doar pentru a-mi ocupa timpu si am varsa frustrarile.

Niciun comentariu: